■ Требования полупроводникового производства
  ■ Оборудование для присоединения кристалла полупроводникового прибора к корпусу
  ■ Оборудование для термокомпрессии
  ■ Клиновой рабочий инструмент с прямоугольным торцом для термокомпрессии.
  ■ Форма рабочих торцов инструментов для термокомпрессии с подачей проволоки
  ■ Схема устройства для подачи и обрыва проволоки
  ■ Механизм подачи корпусов, манипуляторы предназначены для точного совмещения соединяемых элементов
  ■ Система наблюдения для термокомпрессионных и других микро — сварочных установок
  ■ Повышение производительности оборудования для термокомпрессии
  ■ Установка модели “Eylet-bonder” фирмыG, установка для микросварки давлением с разделенным перемещением проволоки и инструмен.


регулировкой режима сварки
  ■ Схема регулирования, обеспечивающая постоянство напряжения на электродах
  ■ О схемах
  ■ Оптимальная форма торцов сдвоенных электродов
  ■ Установка модели 730
  ■ Оборудование для ультразвуковой сварки
  ■ Форма рабочей части инструмента для ультразвуковой сварки
  ■ Установки модели “Flip-chip” и установка модели 422
  ■ Установки модели 423 фирмы KulickeandSofiaMnf
  ■ Установка для ультразвуковой сварки с импульсным косвенным нагревом
  ■ Оборудование для пайки
  ■ Блок-схема источника питания с автоматическим регулированием процесса пайки
  ■ Установка модели 900 фирмы WeltekDiv
  ■ Станок для пайки сдвоенным электродом фирмы DevelopmentAssoc
  ■ Установки дл.

ки “Искра-8”,“Свет-30”и установка “Квант-3”
  ■ Установка модели 1010С2
  ■ Установка модели LW-212, установки модели LWM-1 и установка модели UBL-5001
  ■ Оборудование для сварки электронным лучом

Источник: svyatik.org

Двухрадкоўе

Перш чым прыступіць да вывучэння таго, што такое чатырохрадкоўе, трэба папярэдне даследаваць двухрадкоўе. Бо любы чатырохрадкоўе складаецца з двух двустиший. Можна сказаць, што двухрадкоўе – гэта візітная картка любой паэзіі. Як і любыя радкі, верша могуць быць нерифмованными, але часцей за ўсё аўтар спрабуе выконваць класіку жанру і ўводзіць рыфму.

Верша могуць быць строфамі вялікіх вершаў, а могуць гуляць самастойную ролю. У антычнасці такія паэтычныя надання называліся дистихами. Гэты жанр добры для пачаткоўца паэта. Па-першае, яго можна хутка скласці, па-другое, на ім можна апрабаваць усе магчымыя вершаваныя памеры.

якія, наадварот, завышаліся ўласціва паражаць уяўленне чытачоў нечаканымі пераходамі. Так як радкі ўсяго дзве, няма нічога дзіўнага ў тым, што яны могуць уступаць у натуральнае процідзеянне, ствараць парадоксы і кантраст. Часцей за ўсё абодва радкі маюць аднолькавы памер, але цікавей за ўсё эксперыментаваць са схемай націскаў і даўжынёй радкоў.

Чатырохрадкоўе


такім чынам, што такое чатырохрадкоўе? Можна з упэўненасцю сказаць, што гэта самая папулярная форма страфы. Чатырохрадкоўе – гэта цалкам самавітае і самастойнае верш.

Чатырохрадкоўе адрозніваецца разнастайнасцю рифмовок. Аўтар можа рыфмаваць першую радок з другой, а трэцюю — з чацвёртай. Гэта называецца сумежная рыфма. Але гэта не два верша, а суцэльны твор з чатырох радкоў.

Таксама першая страфа можа рифмоваться з трэцяй, а другая — з чацвёртай. Гэта будзе перакрыжаваная рыфма. Яшчэ аўтар можа рыфмаваць першую радок з апошняй, другую — з трэцяй. Гэта называецца апяразвае рыфмай.

Гэта класічныя рыфмы, якія ўжываюцца часцей за ўсе. Хоць ніхто не кажа, што гэтаму правілу абавязкова трэба прытрымлівацца. Аўтар з чыстым сумленнем можа зарыфмаваць толькі дзве ці тры радкі, пакінуўшы астатнія без рыфмы. Таксама чатырохрадкоўе можа складацца з двух двустиший, паміж якімі ёсць водступ.

Усходняя паэзія

Асаблівая ўвага варта надаць японскім четверостишиям. Такія чатырохрадкоўі называюцца руба. Рыфма тут злёгку своеасаблівая і яе можна запісаць такім чынам — aaba або аааа. Гэта значыць, у такім творы рыфмуецца першая другая і чацвёртая радок ці ж усе радкі аб’яднаны адной рыфмай.


Для сярэднестатыстычнага рускага чытача такая рыфма можа быць складанай для ўспрымання, але ў Японіі для вершаў важна не гучанне, а здольнасць узбудзіць ўяўленне. Гэта адно з галоўных уласцівасцяў японскай лірыкі малых вершаваных формаў.

Японскія вершы могуць стаць магутнымі кандэнсатарамі пачуццяў і думкі, кожнае такое твор – гэта маленькая паэма, якая заклікае чытача ўдумацца ў праўдзівы сэнс напісанага.

такім чынам, што такое чатырохрадкоўе? Гэта чатыры радкі, якія аб’яднаны агульнай тэмай, рыфмай, націскам і сэнсам.

Источник: tostpost.com

   Памер вершаваны — паняцце, якое ўжываецца найчасцей для вызначэння рытмічнай канвы метрычнага верша і паказвае колькасць і характар стопаў у вершаваных радках (трохстопны амфібрахій, пяцістопны ямб і г. д.).
   Асобныя памеры ў антычнай і сілаба-танічнай сістэмах вершавання маюць свае назвы — гекзаметр, пентаметр, александрыйскі верш і інш.
   У сілабічнай сістэме вершавання памер вызначаецца колькасцю складоў у вершаваных радках (дзесяціскладовік, трынаццаціскладовік і г. д.).
   У сілаба-тоніцы адрозніваюць двухскладовыя памеры, у аснове якіх — пэўная колькасць ямбаў і харэяў, і трохскладовыя, што ўлічваюць колькасць дактыляў, амфібрахіяў і анапестаў.
   У апошні час тэрмін "памер верша" прымяняецца і для характарыстыкі асноўных рытмічных асаблівасцей дысметрычнага верша — акцэнтна-складовага, дольніка, тактавіка, акцэнтнага, або чыста танічнага (двухакцэнтны пяціскладовік, чатырохіктны дольнік, трохіктны тактавік, трохакцэнтны верш і г.


).
   Некаторыя даследчыкі лічаць, што "памеры ёсць і ў свабодным вершы, толькі мы іх не ведаем" (М. Гаспараў).
   Колькасць і характар памераў, якімі карыстаецца паэт, дае пэўнае ўяўленне пра рытмічнае багацце яго творчасці. Па падліках І. Ралько, Максім Багдановіч карыстаўся 101 памерам, з якіх ямбічных — 26, харэічных — 22, анапестычных — 13, дактылічных — 10 і амфібрахічных — 7. На сілаба-танічную сістэму вершавання ў творчасці аўтара "Вянка" прыпадае 78 памераў, а на ўсе астатнія формы верша — 23 памеры. Такая шматлікасць вершаваных памераў у вялікай ступені прадвызначыла рытмічную разнастайнасць яго паэзіі (гл. рытм), паколькі вершаваны памер і канкрэтны рытм верша цесна ўзаемазвязаны. Абумоўлены паэтычным зместам рытм увасабляецца ў вершаваным памеры. У сваю чаргу вершаваны памер, як адзін з дзейсных рытмастваральных кампанентаў метрычнага верша, актыўна ўплывае на рытм, а тым самым і на змест паэтычнага твора. Маючы ўсё гэта на ўвазе, А. Твардоўскі падкрэсліваў: "Я б нават так сказаў, што дакладна адгадаць, якім памерам пра што пісаць, — гэта ўсё роўна, што напісаць рэч напалову".

Источник: karotkizmest.by

Памер верша

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.

Adblock
detector